chic W - Bekvämt, sportigt och snyggt

Bekvämt, sportigt och snyggt

Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Tröja   2. Kjol   3. Sneakers   4. Ryggsäck   5. Klocka
 

Zalando kan du hitta denna underbara outfit. Jag blev så kär i tröjan och kjolen. Så enkelt men ändå så snyggt. Och med sneakers till blir det riktigt sportigt. Så hade jag verkligen velat gå runt.
 
Det är lite det här som är problemet när man jobbar i klädbutik. För det är ju ganska självklart att företaget vill att man ska bära deras kläder, inte konkurrenternas. Men det är ju lite det som är roligt med att köpa kläder. Man vill ju kunna kombinera det med sina favoritplagg från andra affärer. Sen så kan det vara svårt att hitta en hel garderob i en och samma affär. Därför kan jag ha riktigt svårt att klä mig på morgonen när jag ska jobba, haha. Jag har ju jobbat i lite över ett år på KappAhl, men jag har ändå inte köpt på mig så mycket kläder än. Så det är riktigt svårt att bara klä sig i deras kläder. Men jag har många fina plagg därifrån som jag vill kombinera med mina kläder från andra butiker. Vilket dilemma!
kjol - klocka - outfit - ryggsäck - sneakers - tröja - zalando
2
LIV RINGSTRÖM

Så jäkla snygg klocka!

Svar: Eller hur! Stilren och i guld, det gillar jag ^^,
Sarah - chic W

emelie

snyyygt! :D

Svar: Jaa, verkligen! :D
Sarah - chic W