chic W - Så här snygg vill jag vara när jag springer

Så här snygg vill jag vara när jag springer

Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Linne HÄR   2. Sneakers HÄR   3. Sport-BH HÄR   4. Tights HÄR   5. Långärmad träningströja HÄR   6. Mössa HÄR   7. Tights HÄR   8. Sneakers HÄR   9. Tights HÄR   10. Jacka HÄR   11. Shorts HÄR

 
Hur snyggt är inte allt detta från Nike? Vill ha typ allt. Så fräckt med det guldiga i. Jag har verkligen fastnat för guld. Allt får gärna vara guld nu förtiden, haha. Men man kan ju inte köpa allt detta ovan om man nu inte har en väldigt stor budget för träningskläder. Men nu när vi börjat med löpning så märker jag att jag inte riktigt har kläder för det. Fick ett presentkort på Intersport när jag fyllde i höstas och köpte lite nya träningskläder från Nike och Asics. Bland annat var det en långarmad träningstopp. Men hur mycket värmer den när det är nollgradigt ute? Jag har fått köra med skidunderställ under träningskläderna och känt mig som en falukorv typ.
 
Så om jag hade fått välja fritt hade jag velat ha nr. 9 tightsen, den otroligt snygga jackan och mössan. Och allt det hade jag fått för 2400 kr. Det är jackan som är lite saftig, men den var ju så snygg! Tänk er det tillsammans.. Jag hade känt mig så snygg i det när jag är ute och springer. Och jag hade fått lite ny motivation för att ta mig ut också. Kanske dags för lite nya träningskläder snart, det är ju faktiskt något jag behöver. *angelface*
kvinna - nike - sport - träning - träningskläder
1
Yohanna af Skovde

Älskar Nikes grejer alltså. Den guldiga jackan! <3

Svar: Verkligen, så snygga grejer! Den hade gärna fått vara lite billigare så det passat min ekonomi bättre, haha :D
Sarah - chic W