chic W - Små inredningsdetaljer gör skillnad

Små inredningsdetaljer gör skillnad

 


1. Lightbox   2. Grytunderlägg   3. Doftljus   4. Hylla   5. Väggdekor   6. Accessoarställ


Allt detta hade gärna tomten fått lägga under granen till mig. Så fint! Lightboxen har jag sett mycket det senaste och jag hade själv gärna haft en. Det är ju så roligt att man kan göra dom personliga, och ändra dom om man tröttnat eller helt enkelt bara vill ha något nytt.
 
Men nåt av det finaste tycker jag ändå att grytunderläggen är. Hur många har inte dom här fula bruna kork-underläggen hemma? Det är det enda vi har. Och för er som läst mina tidigare inlägg vet att jag gillar guld. Tror inte jag har sett några snyggare grytunderlägg än dessa. Att det står Göteborg är ju bara ett plus.
 
Nästa favorit är accessoarstället. Jag har verkligen inget smart ställe att förvara glasögon på. Nu ligger dom lite varstans och jag tror till och med att jag har ett par lösa i min väska längst ner någonstans som säkert lär vara helt mosade till sommaren. Jag behöver nog ett riktigt stort sminkbord med allt sånt här i min framtida walk-in-closet. Som också kommer behöva vara väldigt stor, haha. Drömma kan man ju alltid göra.
 
Hittade ni några favoriter?
accessoarställ - bluebox - doftljus - grytunderlägg - hylla - inredning - inredningsdetaljer - lightbox - väggdekor
2
Emma

Fina inredningsdetaljer :) jag älskar lightboxen. Måste investera i en sån 😍

Svar: Jag med! Den kostar ju inte så jättemycket, förstår inte varför jag inte köpt en än x'D
Sarah - chic W

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Underläggen var riktigt snygga! :)

Svar: Jaa, verkligen! Har aldrig sett så snygga underlägg innan. Är ju så att man vill ha dom framme hela tiden och inte ställa kastruller på dom, haha.
Sarah - chic W