chic W - Är du redo för vinterns partyn?

Är du redo för vinterns partyn?

Inlägget innehåller affiliatelänkar - sponsrat inlägg



1. HÄR   2. HÄR   3. HÄR   4. HÄR   5. HÄR   6. HÄR

 Om du behöver tips för en partyklänning till vinterns alla festligheter finns här 6 klänningar från Mad Lady. Det börjar ju bli dags, men man hinner fortfarande beställa på nätet om man inte har något liggandes i garderoben redan. Själv har jag massa klänningar (eller massa och massa, tillräckligt många jämfört med min budget, haha) så det blir ingen för mig. Men jag fastna riktigt mycket för nr 5. Den hade varit riktigt snygg till ett par höga svarta stövlar.
 
Sen måste jag bara säga - hur snygg är inte den bloda tjejen med det rosa i håret?! Det ser så tufft ut. Önskar att jag hade vågat testa på något sånt. Kanske till våren..
 
Vad har ni för nyårsplaner?
klänningar - mad lady - mode - nyår - party
4
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka snygga klänningar!! :)

Svar: Verkligen! Önskar jag behövde fler klänningar så jag kunnat klicka hem någon med gott samvete, haha :D
Sarah - chic W

Emma Broberg

Så himla snygga!! Måste hitta en bra klänning till nyår!

Svar: Jaa, då vill man ju vara extra fin :D Många av klänningarna här hade ju glitter i sig så dom hade varit passande ^^ Hade gärna velat klicka hem någon.
Sarah - chic W

Mikaela

Jag älskar 5an!! :D

Svar: Det var verkligen min favorit, så cool :D
Sarah - chic W

Longevity - en blogg om hälsa

Tack!
Inget bestämt för nyår i dagsläget,vi får se vad som dyker upp

Svar: Samma för oss, blir nog någon middag med familj och vänner. Och så kommer vi fira att vi varit förlovade i ett år ^^
Sarah - chic W