chic W - Den här vill jag gifta mig i

Den här vill jag gifta mig i

 
Dreamy Mermaid Maxi Dress från Amaroso
 
Den här klänningen hittade jag på Instagram när det var någon som gillade en av mina bilder. Så fin att jag DÖR! Så enkel men så fin, jag är verkligen helt kär i den här klänningen. Den skulle passa mig så bra. Om det nu är så att vi bestämmer oss för att gifta oss utomlands där familj och vänner som vill får boka med sig på resan hade den här klänningen varit helt perfekt. Solbränd med mitt långa blonda hår som är lite vågigt av saltvattnet - magiskt säger jag bara. Jag hade känt mig så vacker.
 
Jag får hoppas jag kan hitta något liknande när det väl är dags. Åh, vad jag längtar till den dagen jag är gift!  ❤︎
amaroso - aprikos - halterneck - klänning - maxiklänning - virkat
5
Sofia

Jättefin klänning!

Svar: Jaa, så fin! Fastnade verkligen för den :)
Sarah - chic W

Yohanna af Skovde

Men OJ vad fin!

Svar: Eller hur?! Blev så kär i den :D
Sarah - chic W

Emma Grann Fotografi

SÅ FIN!!

Svar: Verkligen! :D Även om den inte är vit så hade jag lätt kunnat gifta mig i den.
Sarah - chic W

Släpp taget. följ flödet

Wow vad fiiiin!! :O

Svar: Otroligt fin är den! :D Hade velat hitta en liknande i Sverige.
Sarah - chic W

Sahra Segerberg

Åh, hade passat perfekt till ett strandbröllop! När är det ni ska gifta er?

Svar: Men eller hur :D Vi hade tänkt till sommaren, när vi firar 5 år tillsammans ^^,
Sarah - chic W