chic W - Jag vet tydligen vad jag gillar

Jag vet tydligen vad jag gillar

Inlägget innehåller affiliatelänkar
 
 


Jag behöver verkligen fylla på med lite nya toppar i min garderob. Jag har svårt för att köpa vardagskläder, för det är så mycket roligare att köpa festliga klänningar. Men det resulterar i att jag har panik varje gång jag ska ta på mig och går igenom hela garderoben och konstaterar att jag inte har några kläder, samtidigt som garderoben är alldeles för full, och sambon bara skrattar åt mig. Jag gissar på att det är flera som känner igen sig, haha.
 
Jag letade runt på NA-KD's hemsida och hittade dessa toppar som favoriter. Någon som ser ett samband? Snörning, snörning, snörning! Men det är ju en så himla stor trend just nu och den verkar hålla i sig. Sen så gillar jag sånt som är öppet i ryggen eftersom att jag kan gå helt utan bh nu, eller med free-bra, som jag inte kunde innan jag opererade mig. För jag har en rätt snygg rygg om jag får säga det själv, haha.
 
Jag hade gärna köpt allt (inget var så där jättedyrt), men om jag hade behövt välja ut något hade det varit den gråa toppen högst upp och det svarta linnet längst ner till vänster. Tror det är dom två jag hade haft mest användning för och kunnat matcha med kläder jag redan har.
 
Vilka var era favoriter? ❤︎
body - na-kd - snörning - toppar