chic W - Adventsljusstakar

Adventsljusstakar

Inlägget innehåller affiliatelänkar - sponsrat inlägg



1. Skultuna HÄR   2. House Doctor HÄR   3. Bloomingville HÄR   4. Georg Jensen HÄR   5. Skultuna HÄR   6. Watt & Veke HÄR   7. Bloomingville HÄR   8. Ferm Living HÄR

För dig som fortfarande är ute efter en adventljusstake, kolla in dessa från Rum21. Jag har ju verkligen en grej för saker i guld. Det är det jag ser mig inreda mitt och min fästmans framtida boende med. Än så länge har vi inte så många saker i guld, men det fyllt på allt eftersom. Så en av dessa ljusstakar hade inte varit fel.
 
Jag gillar nr. 1, 4, 5 och 6 mest. Men den absoluta favoritern är nr. 6. Hur coolt är det inte att ha glödlampor i istället för ljus?! Det har i alla fall aldrig jag sett innan. Om man känner att man redan har så mycket levade ljus som det är så kan ju den vara riktigt smart. Det sitter av/på knappar så att du själv kan välja vilka du vill ha tänt, och kan lämna rummet utan att behöva komma ihåg att släcka ljus. Smart!
advent - inredning - ljusstakar - rum21