chic W - STRONGER

STRONGER

 Inlägget innehåller affiliatelänkar - sponsrat inlägg



1. TIGHTS   2. GYMPÅSE   3. TRÄNINGSHANDSKAR   4. HOODIE   5. TIGHTS   6. SPORT-BH   7. SHAKER   8. TRÄNINGSTOPP   9. TIGHTS
 
Stronger har jag länge spanat, dom har ju så snygga tryck på deras plagg. Till och med på deras shaker! Jag har själv inte testat deras plagg, men det är något jag vill göra när pengarna finns. Jag är tyvärr lite snål när det kommer till träningskläder, fast det egentligen är något jag behöver. Jag lägger pengar på klänningar istället som jag verkligen inte behöver fler av, haha.
 
Jag tänker fortfarande i mitt huvud någonstans att jag inte tränar regelbunder än och att det är onödigt att lägga pengar på dyra träningskläder. Men jag har faktiskt tränat absolut minst 3 gånger i veckan om jag varit frisk i över 2 år och innan dess var det en period på 3 år som jag tränade lite upp och ner. Så jag borde kunna unna min lite dyrare träningskläder faktiskt.
 
Av dessa ovan är det nr. 1 och 8 jag blir mest sugen på att klicka hem. Det hade passat mig perfekt att ha något så ljus och mönstrat nu när jag har börjat med löpning. Man syns ju knappt i mörkret. Jag springer på ett eljusspår, men det längre varvet är inte upplyst så man får hoppas på att månen lyser starkt så man ser var man ska springa, haha. Det var dessutom reflexer bak på ryggen på toppen - tummen upp för det!
 
Har ni några favoriter?
stronger - träning - träningskläder