chic W - Välkommen till chic W

Välkommen till chic W

Vad kul att du hittat hit! Jag har ju precis skapat bloggen, så allt kommer nog vara lite stökigt framöver till jag fått ordning på allt. Men ni kanske undrar vad den här bloggen kommer handla om egentligen? Kort och gott - mode. Mode är verkligen ett av mina största intressen som har växt fram i senare ålder. I över 1 år har jag jobbat i butik och intresset för kläder har bara vuxit ännu mer.
 
I den här bloggen tänkte jag dela med mig av mode som jag tycker är snyggt helt enkelt, och som är snällt mot plånboken. Visst, jag älskar kläder. Men plagg för över 1000-lappar jag ändå kommer trötta på relativt snabbt är inte för mig. Inte vardagskläder i alla fall. Jag har även skapat en webshop via Tipser där mycket av det jag tipsar om kommer finnas att köpa. (Webshoppen kommer enbart innehålla plagg och accessoarer jag själv valt ut, jag får alltså inte pengar för att lägga till en viss vara i min shop. Men allt är ändå reklam. Även om jag inte ser det så eftersom att det är produkter jag själv tycker om och vill tipsa andra om.)
 
Sen kommer jag även slänga in andra inlägg eftersom att jag har så mycket intressen. Träning är väl det största men tätt där bakom följer allt inom skönhet och hälsa, men även inredning. Det kan bli en rätt go blandning med andra ord. Men man måste ju variera lite.
 
Om ni undrar vem jag är nu då så heter jag Sarah, är 23 år gammal och bor strax utanför Göteborg. Jag är förlovad med världens bästa man och vi har en svart lurvig liten katt som heter Ozzy. 
 
Det var allt för nu - glöm inte att följa via bloglovin!